מחדד הקסמים מ ebay

יואוווו איך בא לי!!! מכל הצבעים!! טוב בלי הירוק קיא, אבל את ההוא עם החד קרן חובה!!

מה זה פה?? יואווו איזה מגניב!! חייבת חייבת חייבת כזה!! אולי לא כזה חייבת, אבל זה לא מזיק!!
גם אתן נשמעות ככה שאתן נכנסות לאייביי או לדוד עליאקספרס? נקסט?? מה הלוז?!?

אני מהמתפתחות מאוחר, לקח לי זמן לקבל שאני קונה פריט מסויים ולא אורזים לי אותו,מכניסים לשקית ואני לוקחת אותו בדילוגים ושמחה הביתה

דחיית סיפוקים זה לא הצד החזק שלי, אבל לא התאפקתי והזמנתי מחדד גזר עם נצנצים כי הייתי ממש חייבת!! ומאותו רגע נכנסתי לחרדות קיומיות, יגיע? לא יגיע? שלם? שבור? מחר? עוד שבוע? חודש? שנה?

מחדד קסמים בלי נצנצים

כבר כמעט והתחרטתי ורק עברה שעה, יום למחרת הדחקתי את הקנייה, "מי צריך לעזעזל מחדד גזר עם נצנצים" הקנטתי את עצמי והחלטתי לשכוח שכל זה קיים!

ופתאום!! הפתעה,זה הגיע!! מהר מהמצופה! ולא שבור! ולא המתנתי בתור! ולא עלה לי כסף לאסוף אותו ועכשיו יש לי מחדד גזר נצנצים תקוע במגירה!!

למה אני מספרת לכם את כל זה?? כי הייתי בדואר, לא.. לא הסניף המקומי. הייתי במרכז סחר מקוון , ומה שאני ראיתי ולמדתי שם קצת הפתיע אותי!!

למשל עד עכשיו חשבתי שהחבילה מגיעה לנתבג ומשם לסניף ( תמימה קלות) ולא הבנתי למה העציץ חד קרן שלי לא מגיע אליי מהר!!!

בפועל עד ממש לפני כמה חודשים, מיון הדואר היה מתבצע בבית המיון בתל אביב, שם היה מספיק מקום למכתבים, מדי פעם חבילות מהדוד באמריקה.

פתאום הסחר המקוון תפס תאוצה בארץ, והמקום שעד כה עבד נהדר התחיל לקרוס תחת עומסים לא הגיוניים, מספרים שהם מיינו בכל פינה מלבד השירותים.

זוכרים שקיטרנו על הדואר ועל הצבי ועל האוטו האדום, פתאום הכל קצת יותר ברור.
תארו לכם שמהנתבג החבילות הגיעו למקום הלא מותאם הזה ( בית המיון בת"א) שם נשלחות לעיר הנמען, ובעיר ממויינות שוב לנקודות המסירה, רק מהמחשבה על הטלטלה קיבלתי בחילה. בקיצור בערך 7 ימים ( יציאת מצריים מודרנית ממש)

 

באוקטובר 2015 החליטו שם בדואר שדי!!!חייבים להתקדם יחד עם הלקוחות ולהקים מתקן שיוכל לעמוד במספר החבילות שמגיעות לארץ כ3.5 מיליון חבילות בחודש רגיל ולמעלה מ7 מיליון חבילות בחודשים כמו נובמבר דצמבר ( מי אמר חג קניות שמח ולא קיבל)

מישהו מצא כאן את המסקרה שהזמנתי?

מפה לשם קם לו מרכז מפואר , גדול, שמכיל בתוכו מלללאאא חבילות! ( כן התאפקתי לא לנבור ולצאת במסע קניות על המסוע) עם תהליך ביטחוני ע"י יסמין כלנית ולילך, העובדות הכי חרוצות ever ( שמותיהן של מכונות השיקוף) עם מליון ו2 עובדים ( כן אני מגזימה רק מיליון עובדים) ויעילות מרבית כי בסופו של יום תוך 48 שעות מרגע הגעת החבילה לארץ היא אצלנו!!! ( מחפשת מחדד תואם למלפפון )

רציתי להיות קרציה ולהקשות עליהם בדואר ולומר שתמיד עמוס שם, ולא בא לי לחכות.. אבל. הם אמרו שאפשר להזמין תור ואז לא מחכים…( מעצבנים לא נותנים להתמרמר בשקט)

הם גם סיפרו שניתן לאסוף מהקיוסק, מהסופרפארם או שופרסל ועוד…

ולי… לי לא נשאר מה לומר, אז לקחתי כרטיס ויזה נטען והחלטתי שאם כבר יש מרכז סחר מקוון, אז אזמין מלא דברים שלא ישעמם להם שם לפעמים 😜

אני זוממת על כל החבילות במרכז הסחר המקוון

 

 כשהחשק לקניות אונליין מציף אותי, אני מתחילה הטקס החיזור שלי.. אני מקלחת את הילדים מגישה להם ארוחת ערב ושולחת לישון ואז.. אני מתקלחת לכבוד השייט הנכסף שלי עם הטרנינג הישן ומפנטזת כבר על הפ'יגמה של דובני אכפת לי שאזמין לי.
אני מרתיחה חלב על הגז בשביל הנס קפה ו מתחילה לגרד תפוחי אדמה, כי אמה לימדה אותי שהקניות עושים על בטן מלאה!! אז עיג'ה! 

עיגה 

מה צריך?

תפוח אדמה אדום מגורד

מלח

צרור פטרוזיליה, קצוץ

בצל ירוק, קצוץ

בצל אדום בינוני, קצוץ

פלפל שחור

ביצה או שתיים

כף קמח תופח

שמן לטיגון
אופן ההכנה:
1. שמים  את התפו"א המגורד בקערה עם קצת מלח ולאחר כ10 דקות סוחטים היטב מנוזלים.

2. מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים

3.  בעזרת כף יוצרים לביבות, ומטגנים בשמן לא עמוק כמה דקות מכל צד, עד שהקציצות מזהיבות.
לוקחים לחם טוב, מורחים חומוס מניחים את העיג'ה, מניחים חסה עגבניה מלפפון, חוצים לחצי… ויושבים לכרסם ולהזמין מחדדים 😜

3 תגובות הוסיפו את שלכם

  1. לימור וקנין הגיב:

    הורסת!
    פעם הבאה קחי אותי גם

    אהבתי

  2. איריס אלפמן הגיב:

    אלופת עולם הכל את עושה מושלם
    קחי גם אותי מהממת אין עלייך בעולם

    אהבתי

כתיבת תגובה